накази №55-АГ «Про підготовку закладів освіти Драгівської сільської ради та проходження осінньо-зимового періоду 2023-2024 років в умовах воєнного стану»
Тип документу: | накази |
Дата: | 29.05.2023 |
Номер документу: | 55-АГ |
Назва документу: | Про підготовку закладів освіти Драгівської сільської ради та проходження осінньо-зимового періоду 2023-2024 років в умовах воєнного стану |
Прикріплені файли: |
|
УКРАЇНА
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ДРАГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
ХУСТСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ 44087578
Н А К А З
29.05.2023 с. Драгово № 55 – А/Г
Про підготовку закладів освіти
Драгівської сільської ради
та проходження осінньо-зимового періоду
2023-2024 років в умовах воєнного стану
На виконання листа Міністерства освіти і науки України лист Міністерства освіти і науки України від 17.05.2023 №1/6990-23 „Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та проходження осінньо-зимового періоду 2023/2024” (додається) листа департаменту листа департаменту освіти, молоді та спорту обласної державної адміністрації - обласної військової адміністрації від 19.05.2023.№ 01-15/1179 щодо підготовки закладів освіти до роботи в осінньо-зимовий період 2023-2024 років, з метою своєчасної та якісної підготовки закладів освіти Драгівської сільської ради до роботи в опалювальний період 2023-2024 років в умовах воєнного стану
НАКАЗУЮ:
1.Затвердити:
1.1. План заходів з підготовки закладів освіти Драгівської сільської ради до роботи в осінньо-зимовий період 2023-2024 років в умовах воєнного стану (додається).
1.2.Комісію з прийому готовності закладів освіти Драгівської сільської ради до роботи в осінньо-зимовий період 2023-2024 років в умовах воєнного стану .
2.Здійснити об'їзд закладів освіти, підпорядкованих відділу освіти культури, молоді, спорту та туризму виконавчого комітету Драгівської сільської ради, з метою вивчення стану підготовки матеріально-технічної бази до нового 2023/2024 навчального року та роботи в осінньо-зимовий період, з подальшим підписанням відповідних Актів. до 24 серпня 2023 року
3.Призначити Наталію РЕПЛЮК, спеціаліста адміністративно-господарської діяльності по обслуговуванню установ відділу освіти відповідальною за координацію роботи щодо підготовки закладів освіти до роботи в осінньо-зимовий період 2023-2024 років в умовах воєнного стану.
4.Покласти персональну відповідальність за підготовку до роботи в осінньо-зимовий період 2023-2024 років на керівників закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти.
5.Керівникам закладів освіти Драгівської сільської ради:
5.1.розробити та затвердити план заходів щодо підготовки закладу освіти до роботи в осінньо-зимовий період 2023-2024 років в умовах воєнного стану, з урахуванням приписів енергопостачальних та контролюючих організацій;
5.2.забезпечити виконання плану заходів у визначені терміни;
5.3.забезпечити прийом закладів освіти щодо готовності до роботи в осінньо-зимовий період 2023-2024 років в умовах воєнного стану, результати обстеження закладів освіти узагальнити актом стану готовності до опалювального сезону до 24.08.2023 та погодити в Державній інспекції з енергетичного нагляду до 31.08.2023, оформлені акти готовності до роботи в опалювальний період надати відділу освіти ВК Драгівської сільської ради у дводенний строк після підписання Актів.
5.4.визначити потребу в обсягах споживання природного газу, електричної енергії, вугілля, паливних дров на опалювальний період 2023-2024 років, забезпечити відповідно до чинного законодавства укладання договорів за кожним видом відповідних послуг з урахуванням необхідної жорстокої економії енергоносіїв, що споживаються бюджетними установами, затверджених відповідними бюджетами.
5.5.надавати відділу освіти оперативну інформацію про хід виконання плану заходів з підготовки до опалювального періоду 2023-2024 років в умовах воєнного стану щомісяця 5 та 20 числа, починаючи із 1 червня 2023 року до 1 листопада 2023 року.
6.Розмістити даний наказ на офіційному вебсайті відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму ВК Драгівської сільської ради.
7.Контроль за виконанням наказу покласти на спеціаліста адміністративно-господарської діяльності по обслуговуванню установ відділу освіти виконавчого комітету Драгівської сільської ради Наталію РЕПЛЮК.
8.Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник відділу освіти Марія ПАЦКАН
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму
ВК Драгівської сільської ради
29.05.2023 № 55-А/Г
ПЛАН ЗАХОДІВ
з підготовки закладів освіти Драгівської сільської ради до роботи в осінньо-зимовий період 2023-2024 років в умовах воєнного стану
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
Провести регламентні роботи систем теплопоста - чання, а саме: огляди та випробування котлів, трубопроводів відповідно до вимог Правил технічної експлуатації теплових установок і теплових мереж; ревізію мережних насосів, випробування механічної частини насосів та їх електроприводів; наявність термометрів і манометрів та їх повірку; ремонт та наладку теплової автоматики, відновлення теплоізоляції, герметизацію інженерних вводів, промивку та гідравлічне випробування систем опалення; ремонт та випробування тепломереж; забезпечити введення в роботу опалювальних систем при зниженні середньодобової температури зовнішнього повітря до + 8° С і нижче протягом 3 діб |
До 29.08.2023 |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
2 |
Ужити заходів щодо виконання ремонту водопровідно-каналізаційного господарства, внутрішніх систем опалення |
До 30.09.2023 |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
3 |
Забезпечити повірку приладів обліку теплової енергії та питної води |
До 31.08.2023 |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
4 |
Забезпечити твердим паливом котельні відповідно до потреби |
До 31.08.2023 |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
5 |
Привести схеми електропостачання до нормального режиму роботи, передбаченого проектними рішеннями |
До 29.08.2023 |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
6 |
Забезпечити готовність автономних та аварійних джерел енергозабезпечення до роботи в осінньо- зимовий період 2023-2024 років |
До 31.08.2023 |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
7 |
Відновити теплоізоляції теплових мереж |
До 30.08.2023 |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
8 |
Здійснити своєчасне укладання договорів із теплопостачальними та газодобувними підприєм-ствами на споживання теплової енергії від централізованих мереж та природного газу для котелень |
До 31.08.2023 |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
1 |
2 |
3 |
4 |
9 |
Провести на належному рівні навчання персоналу, який обслуговує енергетичні об’єкти |
До 25.08.2023 |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
10 |
Провести протиаварійні тренування з відповідним технічним персоналом суб’єктів господарювання; укомплектувати робочі місця виробничого персоналу оперативною та технічною документацією |
До 25.08.2023 |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
11 |
Розробити плани взаємодій на випадок виникнення надзвичайних ситуацій |
До 15.08.2023 |
Відділ освіти, керівники закладів освіти |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ відділу освіти, культури,
молоді, спорту та туризму
ВК Драгівської сільської ради
29.05.2023 № 55-А/Г
СКЛАД
комісії перевірки підготовки закладів освіти,
підпорядкованих відділу освіти відділу освіти, культури, молоді, спорту
та туризму виконавчого комітету Драгівської сільської ради,
до нового навчального року та проходження осінньо-зимового періоду
2023/2024 років
ПАЦКАН Марія Степанівна |
Начальник відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму виконавчого комітету відділу освіти Драгівської сільської ради, голова комісії |
СЛАВА Віталія Михайлівна |
Головний спеціаліст відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму виконавчого комітету відділу освіти Драгівської сільської ради, заступник голови комісії |
Члени комісії: |
|
РЕПЛЮК Наталія Іванівна |
Спеціаліст адміністративно – господарської групи відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму виконавчого комітету відділу освіти Драгівської сільської ради |
ГАЗА Людмила Іванівна |
Головний спеціаліст з питань культури відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму виконавчого комітету відділу освіти Драгівської сільської ради |
БАНЯС Євген Михайлович |
Представник управління РУ ГУ ДСНС Хустського району (за згодою) |
КОВАЧ Ганна Антонівна |
Представники Головного управління Держпродспоживслужби Хустського району |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ відділу освіти, культури,
молоді, спорту та туризму
ВК Драгівської сільської ради
29.05.2023 № 55-АГ
ГРАФІК
об’їзду з перевірки готовності закладів освіти,
підпорядкованих відділу освіти відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму виконавчого комітету Драгівської сільської ради
до нового навчального року та проходження осінньо-зимового періоду
2023-2024 років
№ п/п |
Заклад освіти |
Дні та час об’їзду
|
|
|
21.08.2023року |
1 |
Вільшанська гімназія |
10 00-1130 |
2 |
Забрідський ліцей |
1200-1400 |
3 |
Забрідський ЗДО |
14 15 |
|
|
|
|
|
22.08.2023року |
1 |
Кічерельська гімназія |
930- 1100 |
2 |
Драгівський ліцей |
1100- 1300 |
|
|
|
|
|
23.08.2023року |
1 |
Забержська ПШ |
10 00-1130 |
2 |
Становецька ПШ |
1200-1300 |
3 |
Драгівський ЗДО |
1330 |
|
|
|
|
|
24.08.2023року |
1 |
Золотарівський ліцей |
930- 1130 |
2 |
Золотарівський ЗДО |
1200- 1330 |
3 |
Школа мистецтв |
1400 |
|
|
|
Начальник відділу освіти Марія ПАЦКАН
Віталія Слава 0989106124
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ відділу освіти, культури,
молоді, спорту та туризму
ВК Драгівської сільської ради
29.05.2023 № 55-А/Г
ПАМЯТКА
перевірки готовності закладів освіти,
підпорядкованих відділу освіти відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму виконавчого комітету Драгівської сільської ради
до нового 2023/2024 навчального року та опалювального сезону
1.Виконання плану проведення капітального та поточного ремонтів.
2.Стан території (наявність бетонованих майданчиків для сміттєзбиральників, квітників, огорожі, підсобних споруд, спортивних майданчиків).
3. Оцінка стану будівель, споруд та інженерних мереж (постанова Кабінету Міністрів України від 05.05.1997 № 409 «Про забезпечення надійності та безпечної експлуатації будівель, споруд та інженерних мереж»). Наявність щорічних (восени та навесні) актів обстежень будівель.
4. Наявність документів з інвентаризації нерухомого майна, що перебуває на балансі закладів освіти, із занесенням до Єдиного реєстру об’єктів державної власності, державні акти на право постійного користування відведеними земельними ділянками.
5. Підготовка матеріально-технічної бази закладів освіти до роботи в новому 2022/2023 навчальному році.
6. Підготовка теплового господарства до нового опалювального сезону відповідно до вимог Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України та Міністерства житлово-комунального господарства України від 10.12.2008 № 620/378 (наявність приладів обліку енергоносіїв, енергопаспорта установи; відсоток встановлених від потреби енергозберігаючих ламп, вікон, дверей).
7.Організація роботи з охорони праці (наказ по закладу про призначення відповідального за організацію роботи з охорони праці, призначення відповідальних за безпеку життєдіяльності та охорону праці в кабінетах, правильність оформлення протоколів про проведення навчання та перевірку знань з питань охорони праці; наявність інструкцій з охорони праці та безпеки життєдіяльності, ведення журналів реєстрації інструктажів з охорони праці).
8.Відповідність вимогам охорони праці та безпеки життєдіяльності кабінетів фізики, інформатики, біології, хімії, Захисту України та інших кабінетів. Стан готовності до освітнього процесу майстерень для проведення занять з технічних та обслуговуючих видів праці.
9.Відповідність вимогам охорони праці та безпеки життєдіяльності спортивної зали. Наявність актів випробування спортивних снарядів на міцність кріплення та надійність експлуатації.
10.Відповідність систем заземлення вимогам безпеки. Наявність акту перевірки опору ізоляції електромережі і заземлення. Наявність вчасно підтвердженого допуску до роботи в електрика і співробітників, які працюють з електроустановками.
11.Виконання вимог «Правил пожежної безпеки для закладів, установ і організацій системи освіти України», затверджених спільним наказом Головного управління Державної пожежної охорони МВС та Міністерства освіти і науки України від 30.09.1998 № 348/70, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.12.1998 за № 800/3240. Наявність і стан протипожежного обладнання.
12.Організація медичних оглядів дітей, контроль за станом здоров’я. Проведення обов’язкових медичних оглядів працівників.
13.Наявність їдальні, забезпеченість технологічним обладнанням, меблями та посудом, санітарний стан, умови для миття рук.
14.Забезпеченість комп’ютерною технікою (кількість учнів та педагогічних працівників).