A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, культури, молоді, спорту та туризму виконавчого комітету Драгівської сільської ради Хустського району Закарпатської області

Про проведення конкурсу на визначення опорного закладу освіти на території Драгівської сільської ради

Дата: 08.06.2022 15:55
Кількість переглядів: 50

 

 

УКРАЇНА

ДРАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ХУСТСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

П'ятнадцята сесія VIII скликання

(друге засідання)

 

05 червня 2022 р.                                                              РІШЕННЯ № 832

 

Про проведення конкурсу на визначення

опорного закладу освіти на території

Драгівської сільської ради

 

     Заслухавши пропозицію Худи І. І., заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, щодо необхідності продовження реалізації реформи освіти в Драгівській територіальній громаді задля запровадження новітніх форм та методів управління і навчання, відповідно до Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», частини 6 Положення про опорний заклад освіти, затвердженого постановою КМУ від 19 червня 2019 року № 532 зі змінами, затвердженими постановою КМУ від 27 січня 2021 року № 56, керуючись статтями 25, 26, 59, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Драгівська сільська рада

 

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити склад конкурсноі? комісії на визначення опорного закладу освіти на території Драгівської сільської ради (Додаток 1).
  2. Затвердити текст оголошення про проведення конкурсу на визначення опорного закладу освіти на території Драгівської сільської ради (Додаток 2).
  3. Провести конкурс на визначення опорного закладу освіти на території Драгівської сільської ради з 06 червня 2022 року по 01 липня 2022 року включно.
  4. Організацію виконання рішення покласти на відділ освіти, культури, молоді, спорту та туризму Драгівської сільської ради (начальник Пацкан М. С. ).
  5. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Худу І. І. та постійну депутатську комісію з питань соціального захисту населення, освіти, молоді, культури, туризму, спорту та охорони здоров'я (голова комісії Бокоч В. М. ).

 

 

Сільський голова.                                             Михайло ДОВГАНИЧ

Додаток 1

                                                     до рішення пятнадцятої сесії сільської ради

                             восьмого скликання

                                     від 05.06.2022 року №832

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

СКЛАД КОНКУРСНОЇ КОМІСІЇ

 

 

П. І. Б.

 

ПОСАДА

1

Пацкан М. С.

Голова комісії

Начальник відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму

2

Худа І. І.

Заступник голови комісії

Заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

3

Слава В. М.

Секретар комісії

Спеціаліст відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму

4

Рішко Г. С.

Члени комісії:

Начальник відділу фінансів

5

Ярема С. М.

 

Начальник Центру надання адміністративних послуг

6

Ларь Т. Р.

 

Головний бухгалтер відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму

7

Шпілька М. В.

 

Депутат

8

Пацкан М. М.

 

Депутат

9

Мандзюк М. М.

 

Депутат

 

 

 

Секретар засідання                                                          Сергій ЯРЕМА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до рішення пятнадцятої сесії сільської ради

                             восьмого скликання

                                     від 05.06.2022 року №832

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

ОГОЛОШЕННЯ

про початок конкурсного відбору

на визначення опорного закладу  освіти

на території Драгівської сільської ради

 

     Відділ  освіти, культури, молоді, спорту та туризму Драгівської сільської ради   оголошує Конкурс на визначення опорного закладу освіти серед закладів загальної середньої освіти Драгівської ТГ (далі -  Конкурс).

     Конкурс  проводиться згідно зі статтею 13 Закону України «Про освіту», статтею 8 Закону України «Про повну загальну середню освіту», відповідно до Положення про опорний заклад освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2019р. №532 «Про затвердження положення про опорний заклад освіти» та  «Порядку проведення конкурсу на визначення опорного закладу освіти на території Драгівської сільської ради» (додається),  затвердженого рішенням сесії  Драгівської сільської ради від 16 лютого 2022 року  №704.

 

Етапи та терміни проведення Конкурсу:

І етап – з 06.06.2022 р.  по 25.06.2022 р.  – прийом заявок  та матеріалів від керівників закладів загальної середньої освіти громади на участь у Конкурсі до відділу  освіти, культури, молоді, спорту та туризму Драгівської сільської ради.

 

ІІ етап – з 27.06.2022 р.  по 01.07.2022 р.  – вивчення членами комісії поданих матеріалів, визначення переможця Конкурсу.        

 

     Вимоги до матеріалів визначені Порядком проведення конкурсу з визначення опорного закладу загальної середньої освіти (додаток).

     До участі у Конкурсі запрошуються заклади загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Драгівської сільської ради з кількістю учнів більше 200.

 

     Прийом заявок до участі в конкурсі проводиться відділом освіти, культури, молоді, спорту та туризму Драгівської сільської ради до 25 червня 2022 року 16:00 год.к.ч. За додатковою інформацією та роз’ясненнями звертатися до спеціаліста відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Драгівської сільської ради Слава Віталії Михайлівни за номером: +380 67 910 61 24.

 

 

 

Додаток

до оголошення про початок конкурсного відбору

на визначення опорного закладу  освіти

на території Драгівської сільської ради

 

Перелік необхідних документів

для участі в І етапі конкурсного відбору

на визначення опорного закладу освіти.

 

  1. План розвитку навчального закладу загальної середньої освіти (5-7 сторінок) на наступні 3 роки (базовий - для порівняння з попереднім навчальним роком), який містить обов’язкову інформацію:
  • проєктна потужність опорного закладу; кількість учнів, що навчаються з території обслуговування закладу загальної середньої освіти;
  • мережа класів та їх наповнюваність;
  • концепція діяльності опорної школи;
  • стан упровадження допрофільної підготовки та профільного навчання;
  • забезпеченість педагогічними кадрами;
  • якість надання освітніх послуг;
  • організація інклюзивного навчання при наявності дітей з особливими освітніми потребами;
  • удосконалення матеріально-технічної, навчально-методичної бази, укомплектування бібліотечних фондів, створення медіатеки, ресурсної кімнати;
  • забезпечення доступу до отримання освітніх послуг в опорному закладі (кількість учнів, які будуть підвозитися до опорної школи після консолідації мережі; маршрути підвезення учнів та педагогічних працівників (з розрахунком відстаней та приблизного часу в дорозі; транспорт, яким здійснюється підвезення);
  • залучення бюджетних, позабюджетних коштів, інвестицій, участь у міжнародних, всеукраїнських, регіональних проектах;
  1. Опис інвестиційних потреб опорної школи (придбання шкільних автобусів для перевезення учнів, оснащення навчальних кабінетів, придбання мультимедійного обладнання, встановлення мережі wi-fi з безкоштовним (безпечним) доступом, заходи з енергозбереження, ремонт приміщень, зміцнення кадрового потенціалу тощо).
  2. Матеріально-технічну базу: навчальні кабінети фізики, хімії, біології, географії, інформатики (вказати кількість комп'ютерів у кожному з них, кількість учнів на 1 комп'ютер, доступ до швидкісного Інтернету, наявність локальної мережі) та інше; лабораторії, навчальні майстерні, забезпечені відповідним обладнанням; класи з комп'ютерним і мультимедійним обладнанням; спортивні об'єкти з відповідним обладнанням; актова зала; бібліотека з укомплектованими бібліотечними фондами, науково-методичною, художньою та довідковою літературою; їдальня (вказати кількість посадкових місць); внутрішні вбиральні.
  3. Інформацію про якість надання освітніх послуг закладам загальної середньої освіти за останні 3 роки:
  • результативність участі учнів в ДПА у формі ЗНО, працевлаштування випускників;
  • результативність участі учнів у всеукраїнських предметних олімпіадах, конкурсах - захистах МАН України, всеукраїнських учнівських конкурсах;
  • рівень професійної підготовки педагогічних кадрів (результативність участі у фахових конкурсах («Учитель року», «Класний керівник року» та інших міжнародних конкурсах та виставках).

 

     Конкурсні матеріали оформлюються у двох примірниках комп'ютерним набором times new roman  14, інтервал 1. Обов'язково додається електронна версія у текстовому редакторі Word.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

                                                     до рішення чотирнадцятої сесії

Драгівської сільської ради

                             восьмого скликання

                                     від 16 лютого 2022 року №704

           

 

ПОРЯДОК

проведення конкурсу з визначення опорного закладу освіти

на території Драгівської сільської ради

 

І.Загальні положення

     Цей Порядок визначає механізм проведення конкурсу з визначення опорного закладу серед закладів загальної середньої освіти Драгівської сільської ради (далі - Конкурс). Порядок про проведення конкурсу з визначення опорного закладу освіти розроблений відповідно до Пол


« повернутися

Вхід для адміністратора