Серпнева конференція 2024
v
29.08.2024р.в залі відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму виконавчого комітету Драгівської сільської ради відбулася традиційна серпнева конференція педагогічних працівників громади.
Відкриваючи роботу освітянського форуму, начальник відділу освіти МАРІЯ Пацкан висловила вдячність педагогічній спільноті громади за самовіддану працю у найважчий час для нашої країни. У своєму виступі МАРІЯ Пацкан сфокусувала увагу на виконанні заходів безпеки під час планування й організації роботи закладів освіти. «Разом із викликами часу пріоритетною місією залишається якісна освіта учнів, знання, які вони здобувають під час освітнього процесу, щоб застосувати їх у подальшому житті, – МАРІЯ Пацкан наголосила, - наше спільне завдання – створити атмосферу довіри й взаємоповаги, забезпечити дітям рівний доступ до якісної освіти».
На початку конференції прозвучав гімн України. В пам’ять про загиблих воїнів – хвилина мовчання…
Принагідно учасники підбили підсумки роботи в минулому навчальному році, означили особливості організації освітнього процесу у новому навчальному році.
1.Моніторинг в освіті – це сучасний механізм управління якістю освіти. Проведення освітнього моніторингу стимулює позитивні перетворення та мотивує до якісних змін учасників освітнього процесу.
Першими пройти моніторинг УДСЯО по веденню шкільної документації мали можливість адміністрації Драгівського та Золотарівського ліцеїв.
Про результати моніторингів: ДСЯОУ , НМТ та внутрішкільного поділилися директор Драгівського ліцею ВАСИЛЬ Бокоч та Золотарівського ліцею СВІТЛАНА Довганич.
2. Одним з ключових компонентів Нової української школи є педагогіка партнерства. В її основі – орієнтація вчителів, батьків на особистісний розвиток учнів, на побудову освітньої траєкторії дитини. Педагогіка партнерства – ключовий компонент формули НУШ . А навчання під час війни коли часто – густо використовуємо дистанційну форму навчання – особливо важливою є педагогіка партнерства.
Досвідом роботи з даної компетентності радо поділилися колеги: ХРИСТИНА Годачій, ЗДНВР Забрідського ліцею, та ВІТАНА Бойсак, ЗДНВР Кічерельської гімназії.
3. Наскрізний процес виховання- це один з восьми компонентів формули нової української школи, який формує такі цінності: гідність, чесність, турботу, повагу до себе, до інших людей, повагу до мови, культури, патріотизм. Саме це є базою для щасливого особистого життя та успішної взаємодії дитини з суспільством.
Як створюють нове виховне середовище, не порушуючи життєвого простору дитини? Які форми і методи виховної роботи добирають, аби зацікавити ними сучасних вихованців, з нами поділилася ЗДНВР Вільшанської гімназії -
НАДІЯ Богач.
4. Про те, як розпочали формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладах дошкільної освіти поділилися керівники
ЗДО : Золотарьово, Драгово, Забрідь МАРТА Рішко, ТЕТЯНА Микулін, ОЛЕНА Деяк.
5.Про безпечне освітнє середовище: нові виміри безпеки нас проінструктували -головний інспектор ВЗНС Хустського РУ ГУ ДСНС України в Закарпатській області капітан В.І.Ковач та старший дільничий офіцер поліції відділу превенції Хустського РУП ГУНП в Закарпатській області В.В.Войнагій.
6.Коротко про сертифікацію та аудит внесла корективи методист - Л.Д.Хмара
7. Долучився до освітянської конференції Драгівський сільський голова Михайло Михайлович Довганич. «Дарувати знання і набувати їх – це нелегка праця. Перед педагогами сьогодні дуже багато викликів, тож давайте матимемо мужність і здатність триматися разом заради змін на краще, заради нашого спільного добробуту, заради нашої країни, заради наших дітей!», - зауважив Михайло Михайлович Довганич, адже він завжди є бажаним гостем серпневої конференції .
8. Про організацію освітнього процесу, про зміни та нововведення донесла до нас начальник ВОКМСТ. Разом з тим Марія Степанівна окреслила основні завдання, реалізація яких буде здійснюватися у 2024-2025 навчальному році.
9. Головний спеціаліст відділу освіти ВІТАЛІЯ Слава зупинилася на викликах та перспективах в освітній галузі, зокрема:
1.Результати складання НМТ-24
2.Участь у конкурсі «Вчитель року»
3.Структура навчального року 2024/2025
4.Вакцинація та медогляд
5.Дотримання правил гігієни в закладах освіти
6.Внесення даних різного характеру до АІКОМ
7. Укриття
8.Дистанційне навчання
9. Про особливості викладання предмету «Захист України»
10. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
У рамках конференції підбили підсумки підготовки освітян громади до роботи в умовах війни та означили основні завдання методичних служб в період воєнного стану.