Тренінгове навчання,яке надає вчителям професійну підтримку та допомогу завдля професійного зростання згідно з вимогами професійних і державних освітніх стандартів.
Зміни, що нині відбуваються в освіті, визначають нові вектори для професійного розвитку педагогів. Аби вчитель міг успішно виконувати трудові функції, він потребує супроводу та підтримки в розробленні індивідуальної траєкторії професійного розвитку, реалізації власних професійних запитів та потреб. Відтак – це передбачає впровадження інноваційних форм роботи з педагогами, розроблення інструментів, освітніх ресурсів, що спрямовані на їхнє особистісне та професійне зростання. Однією із таких інноваційних форм роботи з педагогічними працівниками є супервізія,тренінгове навчання, які надають вчителям професійну підтримку та допомогу задля подальшого професійного зростання згідно з вимогами професійних і державних освітніх стандартів. Таке навчання з учителями НУШ на базі Золотарівського ліцею було проведено методистом відділу освіти Л.Д. Хмарою .