Вчимося вроваджувати діяльнісний підхід у середній базовій освіті на практиці.
НУШ – це нове освітнє середовище. І це, насамперед, не техніка чи меблі. Зміна освітнього середовища – це зміна ставлення до дитини: повага, увага до неї та прагнення знайти оптимальний спосіб для її ефективного навчання. Саме такою є Нова українська школа. НУШ – це умотивований учитель, який прагне до професійного та особистого зростання, тож потрібно підвищувати його соціальний статус
Щоб навчати по-новому, вчитель повинен отримати свободу дій – обирати навчальні матеріали, імпровізувати та експериментувати. Цю свободу дає новий закон «Про освіту».
Щоб набувати компетентностей, школярі навчаються за діяльнісним підходом – тобто частіше щось роблять замість того, щоб просто сидіти за партами і слухати вчителя. Концепція НУШ пропонує також впроваджувати інтегроване та проєктне навчання. Це сприяє тому, що учні отримують цілісне уявлення про світ, адже вивчають явища з точки зору різних наук та вчаться вирішувати реальні проблеми за допомогою знань з різних дисциплін. Саме такі різного виду стратегії НУШ вчителі Забрідського ліцею мали можливість спробувати на практиці під час тренінгу – навчання проведеного методистом відділу освіти Л.Д.Хмарою.