Діяльнісний підхід у базовій середній освіті . Драгівський ліцей.
Мета НУШ – виховати інноватора та громадянина, який вміє ухвалювати відповідальні рішення та дотримується прав людини. Замість запам’ятовування фактів та понять учні набувають компетентностей. Це – динамічна комбінація знань, умінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей, інших особистих якостей, що визначають здатність особи успішно соціалізуватися, провадити професійну або подальшу навчальну діяльність. Тобто формується ядро знань, на яке накладаються уміння цими знаннями користуватися, а також цінності та навички, що знадобляться випускникам української школи у професійному та приватному житті. Тому таке навчання передбачає впровадження інноваційних форм роботи з педагогами, розроблення інструментів, освітніх ресурсів, що спрямовані на їхнє особистісне та професійне зростання. Навчання, роз’яснення, тренінг , щодо впровадження різних стратегій НУШ було проведено на базі Драгівського ліею методистом відділу освіти Л.Д.Хмарою.